SAYA YANG DULU BUKAN YANG SEKARANG

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah kembali lagi Malin dihari ke 9 #JutawanBlogContest ni.

So harini Malin nak share perubahan yang Malin alami dengan Shaklee sepanjang lebih kurang 6 tahun makan dan consume Shaklee. Lebih kurang 3-4 tahun berbisnes.

Pertama adalah dari kesihatan.

Pengalaman pertama back in 2013. Saya seorang yang kerja kuat ya. Mungkin sebab environment tempat saya berkerja tu memang begitu. Sangat komited dan workaholics. Bayang kan masuk kerja pukul 9 pagi. Diorg 9 malam baru balik. Sabtu Ahad pun masuk office. Sebab memang kerja banyak. Consultant kan. Rasa cam letih sangat. Then I mula cari supplemen. Sebab badanmula rasa salit sakit dan lemau. So the supplemen I tried was Vitalea. Memang best, lesu semua hilang. Then rasa nak try Vivix pulak. Biasa lah. Perempuan. Tak pernah puas dengan satu, murah pulak tu. nak gak try yang paling mahal. Hahaha

Lagi best ui. Orang duk tegur muka berseri seri. Eh eh. Syok gila Vivix ni. Starting tu I started try semua range Shaklee products. Every month try satu satu. And sehingga sekarang saya rasa saya dah try semua, termasuk sabun basuh, shampu, vitamin utk anak anak, Youth skincare dan semua lahhh.

Dan sehingga harini saya masih setia dengan Shaklee. Satu family saya dah Shaklee kan. Banyak manfaat dari segi kesihatab untuk saya dan keluarga. Nikmat sihat ni memang kena usaha jaga. One of it dengan amalkan supplemen. Selain kitamakan makanan berkhasiat dan bersenam.

Kedua dari segi wang ringgit.

Alhamdulillah sejak saya berbisnes, tak pernah lagi shaklee failed untuk bayar bonus saya. Bonus ni lah saya guna untuk menampung perbelanjaan isi rumah, dan belanja anak anak dan suami makan, staycation atau baju baru. Alhamdulillah. InsyaAllah one day Shaklee is my family main income. InsyaAllah. Korang doakan k.

Jadi setakat itu lah dulu sharing harini. Lain masa kita update lagi pasal ni. Memang banyak lagi cerita yang nak diceritakan. Banyak sangat perubahan yang berlaku dalam hidup ini bila kenal Shaklee. Semua baik baik InsyaAllah.

Salam Sayang
Amalina Mohayidin
Happy sokmol