DETOX SELESAIKAN BANYAK MASALAH KESIHATAN

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah bersua juga di hari ke 10. Nyaris nak terlepas, sebab sibuk dengan anak anak.

Masih lagi berkisar tentang Detox.

Percaya tak, Detox bukan hanya bagi anda lebih kurus dan kurang berat badan, Detox juga berjaya bantu selesaikan pelbagai lagi masalah kesihatan yang lain.

Sebagai contoh peserta ini, selepas Detox, tekanan darah jadi normal, doktor dah kurangkan dos insulin untuk kencing manis dan dia rasa lebih sihat dan bertenaga. Bagaimana detox ni bantu?

Bila proses detosifikasi berlaku dengan effective, segala toksin dan kekotoran berjaya diluarkan dari badan, jadi, bila toksin keluar, nutrien dapat diserap dengan baik. Dengan meal plan yang dicipta khas untuk mereka yang sedang detox, ini membantu peserta untuk secara perlahan tinggalkan bad habits seperti minum air manis, makan makanan terproses dan gaya hidup yang tak sihat, seperti jarang bersenam. Dengan program JomDetoxJutawan, anda apat makan makanan berkhasiat, bersenam setiap hari dan juga dapat manfaat dari supplement terbaik terbukti selamat iaitu Shaklee. 





Ada juga yang terpaksa batal kan pembedahan berharga RM20000 setelah menjalani Detox. Boleh baca pengalaman beliau di bawah ni.


Ada juga yang setiap bulan terpaksa menanggung sakitnya period pain, tapi selepas menjalani program detox, period tak sakit dahh. Ni lah antara benda yang boleh kacau mood seorang wanita kan? Tapi bila dah tak sakit, alhamdulillah, boleh aktif beraktiviti macam biasa. 




Ada juga yang setelah menjalani Detox, Blood Pressure dia under control. yes, when toxcin out, nutrien in. So bila cukup nutrisi, badan lebih relax dan tak stress, tekanan darah pun dapat dikawal dengan baik. 



Ada juga setelah Detox, diorang dah boleh tinggal kan habit suka minum manis, makan manis, kopi dan nescafe bergelas gelas satu hari and so on! Bila addiction ini dapat dikawal, dapat dikurangkan, insyaAllah kesihatan kita akan lebih baik.






Dan ada banyaaaakkkkk lagi feedback positif dari semua peserta yang dah join Program #JomDetoxJutawan ni.

Dan yang paling bestt, "Program #JomDetoxJutawan adalah program yang lebih baik dari fitness program yang lain." - Bekas Peserta Detox


ALHAMDULILLAH SYUKUR SANGAT BANYAK 
MANFAAT DETOX UNTUK KESIHATAN

Berminat? Pendaftaran untuk batch seterusnya telah dibuka. 



Hubungi Malin segera!

0179088812