APA YANG BEST JOIN TEAM #JUTAWAN?

Assalamualaikum Semua.

Harini Malin nak share kenapa kalau korang nak join Shaklee dan berbisnes mesti pilih untuk berada dalam #TeamJutawan?

Best sangat ke #TeamJutawan tu?

Jom berkenalan dengan #TeamJutawan.


1- GABUNGAN 10 ORANG MASTER COORDINATOR HEBAT



Di dalam #TeamJutawan ada 10 Orang Master Coordinator dan meereka semuanya terdiri daripada pelbagai latar belakang. Semua nya bergabung demi anak anak buah mereka. Bila ada ramai orang hebat bergabung tenaga dan idea untuk memajukan lagi team, pasti power kan?


Master Coordinator dalam #TeamJutawan Diketuai oleh
Presidential Master Nur Laila Mukhtar (4 dari kiri)

Apa itu Master Coordinator?



Master Coordinator merupakan pangkat tertinggi dalam perniagaan Shaklee. Setiap seorang daripada Master Coordinator perlu melepasi 6 pangkat terlebih dahulu sebelum sampai ke pangkat tertinggi ini. 



Disebabkan Master Coordinator ini semua terdiri daripada pelbagai latar belakang, kami dapat belajar banyak perkara dengan mereka. Semuanya sangat menginspirasikan!



 2- #TEAMJUTAWAN DIKETUAI OLEH PRESIDENTIAL MASTER NUR LAILA MUKHTAR 


Master Laila seorang yang lembut tapi sangat berdedikasi dalam memacu #TeamJutawan kepuncak kejayaan. Sangat humble orang nya walaupun dan ada 10 Masters dibawah beliau.

Apa itu Presidential Masters? Syarikat beri pengiktirafan kepada Master Laila sebagai Presidential Master Coordinator apabila seseorang Master Coordinator melahirkan sekurang-kurangnya 2 orang Master Coordinator di bawah organisasi perniagaannya dalam tempoh 1 kitaran perniagaan (1 business cycle). Hebat bukan? Master Laila is a true leader. Dan salah satu pencapaian terbesar Master Nur Laila adalah beliau telah menerima anugerah Presidential Master sebanyak dua kali!


Kita sebagai anak buah dibawah susur galur Master Laila pasti bangga dan terinspirasi dengan Master Laila.

3- #TEAMJUTAWAN PAKAR DETOX



#TeamJutawan adalah group terbesar yang menjalankan Program Detox Shaklee. Kami telah bantu ramaaaiiii peserta detox untuk lebih sihat dan memiliki berat badan idaman. Ada Malin ceritakan tentang kelebihan Program Jom Detox Jutawan dalam entri yang lepas. Boleh baca disini. Dan boleh baca kisah kejayaan Program Jom Detox Jutawan disini.

Kami sedang cuba mancipta gelombang besar Jom Detoks Jutawan! Jom jika anda sama sama ingin bersama sama didalam gelombang kejayaan tersebut!

4- #TEAMJUTAWAN ADA SUPPORT GROUP HEBAT 



Selain mempunyai Leaders hebat, #TeamJutawan punya support group yang hebat. Masters semua berusaha untuk beri yang terbaik pada team. Setiap hari atau beberapa hari seminggu akan ada sharing dari Masters didalam group secret kami di Facebook. Sharing secara FB Live! Jadi semua ahli boleh dapat manfaat dari sharing tersebut. 

Boleh lihat posters dibawah. Ini antara sharing yang diusahakan oleh Masters supaya team members sentiasa bermotivasi dan sentiasa boleh upgrade ilmu !

By Master Wan Muliani

By Master Zura Betty

By Master Laila

Best gila! Macam sharing ada! Kalau untuk ilmu nutrisi selalunya Masters akan invite Nutritionist untuk share contoh nya baru baru ni Puan Siti Sarah Pakar Nutrisi dari Shaklee untuk sharing.

Master Muliani dan Master Farina bersama
Puan Siti Sarah, Shaklee Nutrionist
Apa lagi mau? Semua dah tersedia. Tinggal sedia kan semangat juang yang tinggi untuk menuju puncak! Jom sama sama dengan Malin untuk mendaki puncak kejayaan. 

Boleh Contact Malin untuk pertanyaan lanjut 
tentang #TeamJutawan

Amalina Mohayidin
Your Shaklee Business Leader
0179088812