KISAH SAYA DENGAN SHAKLEE

Assalamulaikum W.b.t

Salam Sejahtera.

Bagaimana saya bermula? Allah kalau nak cerita panjang cerita nya. Dari tahun 2013 register jadi ahli, sampai sekarang tahun 2019.

Masa nak register tu bukan tahu apa apa pun, pakai register je sebab member ajak. Member ni my upline la aka my bff masa kat uni.

Dia ni masa tu dah power dahhh. Orang lain sibuk cari kerja sebab baru grad, dia dah pegang bonus Shaklee 4 angka.  Hebat tu.

Then tak lama lepas tu, saya tanya dia supplement apa yang bagus untuk saya yang selalu kepenatan. Masa tu saya bujang lagi. Sibuk kerja dari pagi sampai malam, langgar Sabtu Ahad. Sampai rasa macam nak pengsan. Kerja kat consultant, boleh tahan besar jugak company tu. What do you aspect.

Kerja macam orang gila. haha. Tapi saya okay je sebab masa tu bujang kan, mana ada nak fikir anak ke suami ke. hehehe

Dah tu, makan la Vitalea tu, memang ada perubahan lebih energetic. Pastu duk nampak member tu duk iklan Vivix. Perghhh terliuqq! Beli Vivix pulak. Dah makan dua minggu, jumpa member lama dia duk tegur, "Malinnnn, kenapa berseri seri sangat niii?" Fuhh kembang setaman rasa.

Vivix workssss!!!

Badan segar, kulit cantik dan berseri! Selamat tinggal kulit kusam. hehe

Then, long story short, I resigned and sambung belajar ambik Master Degree kat Johor. Memang nekad, dengan kereta kena bayar bulan bulan dan few other komitmen. So saya decide untuk buat bisnes Shaklee. Alhamdulillah ini antara titik tolak saya dengan Shaklee.

Alhamdulillah dengan bonus Shaklee saya boleh tampung kehidupan saya di Universiti waktu tu. Pada masa tu jugak lah saya naik rank Supervisor.

Along the journey memang ada ups and downs. Tapi sehingga hari ini saya masih setia dengan Shaklee.

Shaklee beri saya kesihatan, beri anak anak saya kesihatan, beri saya peluang jana income, beri saya kawan kawan yang sentiasa mendukung, beri saya mentor hebat.


Even sekarang saya masih lagi setia bersama Shaklee. Sudah lebih 6 tahun dah dok makan Shaklee. Dengan Shaklee juga saya dapat turunkan berat badan melalui Program Jom Detox Jutawan. Badan lebih segar dan otak lebih pick up!

Shaklee ibarat rahmat bagi mereka yang memerlukan.

Jadi, jika anda masih tercari cari bisnes untuk diusahakan, jom kita usahakan Shaklee sama sama. Shaklee adalah syarikat yang kukuh dan mempunyai produk yang sangat berkualiti.

Jom join Malin dalam Jutawan. Kita guide sehabis baik. Kalau uol nak tahu, Shaklee bisnes boleh diwariskan kepada anak anak.

Contact Malin ok
0179088812