Bagaimana nak join Program Jom Detox Jutawan?




Bagaimana nak join Program Jom Detox Jutawan?

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Syukur. Masih bertahan #JutawanBlogContest.

ok. Harini Malin nak share bagaimana kawan kawan yang berminat untuk Detox untuk join Jom Detox Jutawan.

1) Ok 1st thing, please hubungi Malin hehe untuk tahu lebih lanjut tentang program ini. Boleh baca disini tentang Program #JomDetoxJutawan.





2) Selepas itu, jika berminat tapi masih nak tahu lebih lanjut tentang program ini, anda boleh masuk ke group Preview Jom Detox di Telegram. Di dalam group ini, ada perkongsian pengalaman mereka yang dah menjalani program ini. Pengalaman yang diceritakan oleh peserta peserta mostly tentang testimoni mereka dari segi weight and inch loss dan juga kesihatan ecara keseluruhan.

Syok sangat!

3) Ok setelah dah join preview group, anda rasa tak sabar sangat dah nak transform, anda dah boleh pilih set Detox Shaklee yang mana jadi pilihan qalbu. Hehe

Ada dua set Set Detox Gold dan Set Detox Platinum. Program ini memang kami guna supplement Shaklee sebab dengan detox dengan supplemen lebih effective dan ia membantu proses detox secara keseluruhan. Bukan usus sahaja!



PILIH IKUT KEPERLUAN MASING MASING


BEZA ANTARA DUA SET TERSEBUT


4) Ok. Dah pilih ke? Then anda akan dimasukkan kedalam group Detox dan akan dibimbing oleh coaches yang berpengalaman sepanjang 17 hari anda didalam group tersebut. So far kita dah ada 16 batches! Ramai tuuuu.



Saya pun certified coach tauuu

Certified Coaches

5) Semasa didalam group tersebut akan ada banyak sharing dari semua coaches. Ambil manfaat dengan sharing tersebut ok! Semua nya demi kesihatan yang lebih baik after detox!

Berminat untuk join?




Kita akan mula batch seterusnya pada 1 October 2019. So pendaftaran dibuka sekarang!

Boleh whatsapp Malin
0179088812

Boleh refer testimoni disini.