Mentor Business Saya

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah day 11 harini.

So sepertimana tajuk, harini Malin nak share tentang mentor. Nak buat apa apa pun mesti kena ada mentor.

Kenapa kena ada mentor? Supaya, bila kita lemas kelautan, mentor kita sentiasa hulurkan pelampung untuk bertaut dan kembali kedaratan.

Mentor juga yang akan memberi tunjuk ajar selok belok melakukan business. Mentor dah lalu semua onak dan duri, dia dah buktikan yang dia dah berjaya harungi onak duri tersebut. Jadi, untung nya kita ada mentor untuk jadi tempat rujukan.

Mentor juga antara yang tak akan putus asa dengan kita.

Kalau ikut kan ramai sangat mentor nya. Semua disekeliling kita adalah mentor terbaik kita.

Saya kenal kan mentor saya Master Zura Betty selakubmaster upline saya. She never give up on her team including me. Tegas tapi sangat baik hati. Sentiasa berkongsi macam macam ilmu dengan anak anak buah seperti Amalina Mohayidin ni.

Yang seterusnya adalah upline saya, Hamizah Che Mat atau Mija. Kawan sama uni dulu. Sangat cekal dan kuat . Sentiasa memberi informasi