KENAPA ANDA PERLU DETOKS KALAU NAK KURUS?

Assalamualaikum semuaaa!

Kurus. Cantik. Flawless. Gebu. Berseri.

Ini semua adalah idaman setiap wanita. Betul tak?

Siapa taknak body kerengga, muka licin macam artis korea kannn.

Tapiiiii, kenapa uols kena Detoks dulu baru boleh dapat kurus dan semua diatas?

Harini Malin nak share kenapa uols kena Detoks untuk dapat kurus!

Program #JomDetoxJutawan is a proven success program. Semua yang join detox semua nya dapat result yang sangat awesome.

Jadi kalau anda punya impian untuk kurus, Malin sangat recommend anda untuk join Detox Program ni dulu.

KENAPA PERLU DETOKS?

Seperti yang Malin dah ceritakan sebelum ini. Detoksifikasi adalah proses permbuangan toksin dan racun dalam badan kita. 


Dah berapa lama kita hidup atas muka bumi ni dan dah berapa kali kita detoks? Kita tak sedar yang selama ni kita duk kumpul toksin dan racun dalam badan kita. Dan organ detoks kita setiap hari bekerja keras untuk menyahtoksin. 

Pernah tak korang terbayang bagaimana rupa usus setelah beberapa tahun korang hidup? Pernah dengarkan perut adalah punca segala penyakit? Setelah berpuluh tahun hidup, pasti akan ada kotoran yang melekat didinding usus, yang mendap disitu, yang sembelit simpan najis berhari hari kat usus. Itu semua boleh menjadi punca kepada penyakit jika ia tidak di singkirkan dari badan kita. Sebab tu penting nya detoks once in 2-3 months sekurang kurang nya. 

SUMBER TOKSIN

Ada 5 sumber toksin dan semua ni kita hadap setiap hari.

Air/Udara 
Dari asap kenderaan, asap rokok dan sebagainya. Lagi lagi sekarang ni musim jerebu. MasyaAllah asap tu semua toksin dan racun!

Water/Air
Rumah korang pakai tangki? Boleh bayang kan tak karat karat atau bendasing dalam air tangki tu? Hari hari cuci ke? Tak kan? Alhamdulillah kalau korang ada pakai penapis air. 

Food/Makanan
Makan fast food, processed food, makan kat kedai sometimes kita taktau tahap kebersihan, ini semua menyumbang kepada pengumpulan toksin dalam badan. Minum pulak hari hari minum manis. Fuhh

Lifestyle
Stress lifestyle. Kerja stress, kt rumah stress, workaholic sampai takdan jumpa matahari pun. Bersenam? Memang tak la kan. Ini semua menyumbang kepada toksin berkumpul sebab tak berpeluh pun macam mana kulit nak berkumuh. 

Your Body
Badan kita sendiri penyumbang kepada toksin. Sebab bila lifestyle kita asyik stress je, badan jadi bertoksik dan radikal bebas duk bermaharajalela dalam badan korang. Mulalah asyik nak makan jeee. kan kan kan..

APA MANFAAT DETOKS?



Ini adalah antara manfaat Detoks, dan salah satunya adalah "WEIGHT LOSS". Sebab tu kena Detoks kalau nak kurus. 

Kita nak kurus, tapi dalam masa yang sama kita dapat banyak lagi manfaat lain. Which merangkumi kesemua ciri ciri wanita idaman dambaan semua wanita.

Kurus. Cantik. Flawless. Gebu. Berseri.

Best kan?

TAPIIII..TAKUT REBOUND! 

Program #JomDetoxJutawan ni bukan macam program slimming lain. Kami berbeza. Sebab ia merangkumi kesemua aspek detoks, bukan detoks usus semata. Percaya tak hati adalah organ detoks paling berkerja keras? 80% proses detoks adalah berlaku dihati. Sebab tu penting nya untuk faham program yang anda join. Program Detoks kami adalah bertumpu kepada proses CLEANSING bukan DIETING. Boleh refer gambar dbawah untuk lebih faham.

Diet, korang masih simpan toksin. Cleansing, korang bersihkan toksin. Maka potensi untuk rebound adalah sangat rendah!



Di #JomDetoxJutawan, para jurulatih akan bantu dan guide anda selama 17 hari berserta meal plan dan support group yang sangat helpful dan supportive.

Batch seterusnya telah dibuka. Jom sertai kami.


Hubungi Malin untuk maklumat lanjut
0179088812

Baca lagi tentang program #JomDetoxJutawan