KELEBIHAN BISNES SHAKLEE (3C)

"Kenapa buat bisnes?"

Cliche kan soalan?

"nak tambah duit poket lahhhh!"

cliche jugak jawapan.......hehe

okay. Dalam banyak banyak bisnes, kenapa Shaklee? I have been consuming Shaklee for 6 yearsss and countinggg. Now anak anak pun sis bagi makan Shaklee.

_______________________________________________________________________________

Assalamulaikum wbt.

Alhamdulillah, harini inilah perkara perkara yang akan Malin share harini.

Why Shaklee?

1) Shaklee Effect and the product itself!

Saya dah merasakan kesan kesihatan yang lebih baik ini terbukti bahawa Shaklee mempunyai produk yang bagus dan berkualiti tinggi.

Shaklee is proven by Scienceini dijamin melalui slogannya: Selamat, Terbukti dan Berkesan.


Safety is the most important
  1. Shaklee melakukan ujian ke atas setiap ramuan baru daripada 350 bahan pencemar, pestisid dan kekotoran. Selain itu, Shaklee juga melakukan ujian daripada bahan pencemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut, bukti radiasi dan bahan pencemar mikrob.
  2. Shaklee melakukan ujian ke atas bahan pestisid sebanyak 250 melebihi kehendak United States Pharmacopeia (USP).
  3. Shaklee menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun untuk memastikan setiap produknya adalah selamat untuk anda dan keluarga anda.
  4. Semua produk Shaklee tidak mengandungi bahan perasa tiruan, pemanis atau pengawet tambahan.
  5. Semua produk Shaklee adalah Bebas Gluten, di mana ia sesuai untuk mereka yang mempunyai sensitiviti atau alahan terhadap gluten. Dengan produk bebas gluten, anda akan memperoleh kesihatan penghadaman lebih baik.
  6. Semua produk Shaklee adalah Non-GMO dan diiktiraf melalui Identity Preserved Program (IPP). IPP adalah kaedah paling berkesan untuk memastikan produk Shaklee adalah kekal Non-GMO daripada proses penanaman biji benih hingga proses pengeluaran.
  7. Semua produk Shaklee adalah berstatus biodegradable di mana ia memegang prinsip selamat, berkesan, semulajadi. Semua produk Get Clean Shaklee adalah biodegradable di mana ia tidak mengandungi fosfat, nitrik dan borat.
  8. Semua produk dan ramuan Shaklee tidak diuji ke atas haiwan.

Shaklee Difference

Selain itu,


Landmark Study
  1. Lebih daripada 125 jurnal saintifik diterbitkan. Semua produk Shaklee mempunyai sokongan daripada 125 jurnal saintifik yang menunjukkan ia mampu memberikan perbezaan kepada tahap kesihatan anda. Salah satu kajian ini adalah Landmark Study yang mana telah menunjukkan pengguna suplemen Shaklee mempamerkan kesihatan lebih baik berbanding 2 kumpulan ujian yang lain.
  2. Kajian Telomere menunjukkan pengguna yang mengambil Shaklee selama 5 tahun memiliki telomere yang lebih panjang berbanding pengguna tanpa suplemen (yang masih sihat).
  3. Shaklee memiliki 69 hak patent atau patent pending.
  4. Patented Delivery System (PDS) dilaksanakan untuk memastikan nutrisi daripada suplemen diserap sepenuhnya ke dalam badan. Ini memberikan nutrisi kepada badan pada masa dan organ yang tepat.

Best kan?

Dah tak payah nak fikir jadi founder produk! eheheh. jual aje lah Shaklee. Confirm selamat!


2. Sistem yang adil dan mudah!

Kenapa saya kata adil? yaaaaa. Shaklee adalah bisnes MLM. Which ramai orang kata buruk pasal MLM. The fact is, with Shaklee, kau buat, kau dapat. Takde istilah goyang kaki duit masuk okay! 

Dan untuk maintain dengan Shaklee tak susah pun! tak perlu ada stok bawah katil tak perlu modal besar. Cukup hati yang kental dan semangat untuk berjaya yang tinggi. Pernah juga ushar bisnes MLM yang lain, rasa susah nya nak maintain even untuk keahlian sahaja! Sampai beribu sebulan! Cukuplah Shaklee, tiap tiap bulan beli untuk makan sendiri dan jual pada orang sahaja, takde yang membazir jadi tukun!

Mudah tu macam mana pulak? Mudah tu apabila semuanya hanya dihujung jari. Nak beli barang? Nak register keahlian ahli baru? Nak renew memebership? Nak cari maklumat tentang produk? Nak cari jurnal article? Semuaaaa ada dalam website www.shaklee2u.com, Login masuk id and password then you are good to go! Even bonus pun boleh cek on the spot. Sambil sambil jaga anak pun boleh bisnes. 

3. Benefit yang Shaklee tawarkan.

Ada banyak sangattt benefit yang Shaklee tawarkan, Kalau company korang provide medical benefit, bonus (kalau ado), cuti keluar negara, claim mileage dan sebagainya, Shaklee pulak offer you 3C (Cash, Car Bonus, Convention) and of course lah based on performance masing masing! 

Cash yang you all boleh dapat adalah, untung runcit, bonus setiap bulan mengikut performance, bonus kepimpinan sehingga level yang paling tinggi in which dari sekecil kecil dua angka sehingga lah sebanyak banyak 6-7 angka sebulan. 

Car bonus tu macam mana pulak? Car bonus ini bagi mereka yang layak, akan dibayar dengan cash. Masuk akaun sama sama dengan bonus. Ikut kome la nak guna bayar kereta atau nak guna untuk kegunaan lain. Tiada sekatan apa apa. 
Shaklee Convention

Convention pulak, bagi mereka yang layak, you all boleh pilih sama ada nak pergi local trip atau international trip based on your collected points lah kan. Yang pasti trip Shaklee adalah 5-6 bintang punya trip. Bukan cikai cikai dan bajet bajet punya. hehe. Next year punya trip adalah ke Koreaaa dannn Swiss! Fuh best nyaaaa.

For your info, Shaklee adalah syarikat yang kukuh, belum pernah lagi mereka gagal membayar bonus pengedar walau dah 7 angka sebulan! Shaklee di tubuh kan pada tahun 1956! Lama sangat dah bertapak tu hehehe




4. Support group dan mentor hebat!

Nak berjaya mestilah kena ada mentor dan group yang hebat dan bagus. Kita takkan berjaya dan bergerak kehadapan kalau kita buat bisness sorang sorang. Yang pentiing belajar seikhlas hati dan apply segala ilmu yang diajar. Hormat upline as mentor dan kawan kawan sideline. Mereka semua support group anda!

5. Ilmu Nutrisi dari Shaklee

Ni paling best. Apa apa masalah kami boleh direct tanya Shaklee Nutritionist melalui upline leader kami. Even nutritionist sendiri akan call customer untuk consultation if ada apa apa masalah on the produk dan penggunaannya. Sangat helpful! Even kami distributor pun akan ada kelas secara online tentang ilmu ilmu nutrisi. Bukan lah jual semata menjual. Kena ada ilmu yaaaa!

Okay cukup lah dulu 5 sebab kenapa saya masih setia dengan Shaklee. Kena cuba produk dulu baru anda tahu apa yang kami rasa. Setia bertahun tahun sebab produk yang bagus. Dah makan produk bagus kena share dengan ramai orang supaya ramai orang dapat rasa sama macam yang kita rasa. Jangan selfish makan sorang sorang, sihat sorang sorang. Amanah untuk kita share kebaikan. Shaklee adalah satu rahmat bagi mereka yang memerlukan.

Salam Sayang,

Amalina Mohayidin
Your Bisness Leader 

G.O.A.L
Great Outstanding Awesome Leaders

PS: Contact saya untuk maklumat lanjut. 0179088812