Perbezaan Jom Detox Jutawan dengan Porgram Kurus yang lain

Assalamualaikum wbt


Alhamdulillah masih gigih menulis dihari ke-18. Syukur.



Harini Malin nak share kenapa korang kene join #JomDetoxJutawan. Dan apa yang membezakan Jom Detox Jutawan dengan program kurus yang lain.



Jom kita tengok kesemua 10 point ini. 


1. Program Detox adalah untuk kesihatan keseluruhan bukan kurus semata.

Ini poin yang paling penting. Ramai yang faham program ini macam program kurus yang lain. Sebenarnya ia lebih dari untuk kurus semata mata. Pernah tengok tak, orang yang dah join program kurus, lepas program selesai, dia rebound balik? 
Haaa, itu sebab ia program kurus, bukan detox. Detox adalah lebih kepada kita nak servis badan kita, setelah berpuluh puluh tahun kita hidup, berapa kali dah kita servis badan kita? 
Tak pernah kan?
Ia ibarat kereta lah, 2-3 bulan sekali perlu servis supaya performance lebih baik. Same goes to our body. Kalau tak lemau je lahhhh. 
Jika anda sedang atau berfikir fikir untuk kuruskan badan seperti eat clean, keto diet, intermittent fasting dan lain-lain, ia lebih cepat berkesan jika anda Detox dahulu.

2. Program lengkap 17 hari

Program ini hanya berlangsung selama 17 hari, not too long, not too short, sedang elok. Dalam tempoh 17 hari ini anda akan dibimbing sepenuhnya oleh coaches. Sentiasa dalam pemerhatian coach dalam masa 17 hari tersebut.

3. Proven success & 100% berkesan

Sepanjang dari batch pertama sehingga batch ke 16, seramai 1039 peserta telah berjaya turunkan berat badan dan dapat kesihatan lebih baik. Tiada lagi peserta yang langsung tak ada perubahan. Ianya terbukti berkesan! Sekiranya peserta mengikut tips dan agenda program dengan baik.
Jaminan 100% berkesan atau wang anda akan dipulangkan (tertakluk kepada terma dan syarat). Setakat ni masih belum ada yang tak berjaya! 

Total Penyertaan Sepanjang 15 batch

4. Guide by certified coaches

Program ini fully guided by coaches. Ada coach yang bertugas selama 17 hari tersebut dan hari-hari akan dipantau dan ada tips dan panduan diberikan oleh coach.
Group sangat sangat meriah dan ramai peserta yang ulang join Detox sebab dapat input input best dan informatif daripada coaches. 

5. Program yang menyeronokkan

Program ini sangat mengujakan. Walaupun ramai yang mula mula macam takut nak join, bosan tengok macam makan sayur je kan. Tapiiiiii, selepas join program ni sangat best, sampai ada yang join berkali kali sehingga mereka dapat berat yang mereka impikan. In terms of menu, nampak je macam makan sayur je, tapii itu beberapa hari jee, kita akan ikut mealplan dan menu nya semuasedap sedap. 

Mereka juga seronok dapat ilmu yang banyak daripada coach. Jadi, peserta rasa sangat berbaloi dengan program ini, bayar untuk diri sendiri je. Coach fee? RM20 je uolsss. 

6. Proven result menggunakan produk Shaklee

Kami menggunakan produk Shaklee bersama-sama program #JomDetoxJutawan. Jadi dengan menggunakan produk yang terbukti selamat dan berkesan, menambahkan lagi keberkesanan program ini. Produk Shaklee terbukti berkesan dan selamat. Beza ya Detox tanpa supplement dengan detox dengan Supplement. Detox dengan supplement Shaklee lebih effective.

7. Turun berat mudah dalam masa yang singkat

Ramai sangat yang turun berat badan dengan mudah dalam masa yang singkat. Even, ramai sangat yang turun berat badan dengan mudah dalam masa 12 hari. Kami ada rekod yang berjaya turun 10kg dan 9kg dalam masa 12 hari sahaja! Tetapi harus diingat, kesan setiap orang adalah berbeza, jadi, selagi belum dapat berat yang anda mahu, joinlah detox beberapa kali.


8. Mealplan disediakan oleh doktor dan pakar nutrisi

Mealplan kami adalah asasnya datang daripada para doktor dan nutritionist dari Shaklee USA Corporation. Mealplan di endorsed oleh Dr Jamie McManus dulu, baru boleh sebarkan. Memang kena hati-hati sebab mealplan inilah jantung bagi program detox Shaklee ini.

Contoh Menu

9. Tiada masalah kekurangan nutrisi

Ada ya nak detox tapi taknak ambik supplement, bagi diorang boleh je detox tanpa supplement. Mereka ni mungkin kurang faham tentang fungsi supplemen. Supplemen ini berfungsi untuk menampung jurang nutrisi, sebab semua makanan yang kita makan harini hakikatnya tak cukup nutrisi yang diperlukan oleh badan. 

Bila buat Detox tanpa supplement, mula lah pening kepala, letih dan tidur sepanjang hari. Langsung tak produktif.
Kenapa semua ni berlaku? Sebabnya tak cukup nutrisi.
Bila kita buat detox, kita akan paksa hati kita bekerja. Hati adalah organ utama buat detox. Hati dan organ detox lain perlu bekerja kuat, jadi mereka perlukan khasiat yang sepenuhnya. Jadi bila tiada supplemen untuk support organ detoks, detoks akan lebih mudarat. Organ detoks tak dapat berfungsi dengan baik. 
Sebab itulah kita support dengan pengambilan suplemen Shaklee. Dan sebab inilah peserta peserta #JomDetoxJutawan tiada masalah kekurangan nutrisi. Sepanjang tempoh program detox, mereka terus bertenaga dan sihat walafiat.


10. Ilmu untuk ubah lifestyle, install new habit. 

Nak ubah lifestyle bukan mudah kan. Berpuluh tahun kita makan ikut sedap tekak dan perut je tanpa fikir, bahaya secara long term tentang makanan tersebut.
Di Jom Detox, kami akan guide dan beri tips on how to have mindful eating, bukan main lantak je. hehe! 




Seronok kan?

Sangat seronok, saya sendiri dah melaluinya, bila tengok angka di penimbang berat, rasa nak lompat!!! IT WORKS!!!

Alhamdulillah syukur diperemukan dengan program best macam nii.


Untuk maklumat lanjut. Boleh contact Malin ok
0179088812