TESTIMONI JOM DETOKS JUTAWAN

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, harini hari ke 4 Blog Contest Jutawan berlangsung. Alhamdulillah, masih on track! heheh

2 hari lepas Malin ada share tentang Jom Detoks Jutawan. Boleh baca disini. Jadi harini Malin nak share 5 testimoni Jom Detoks Jutawan kat korang semua. Ada beratus testimoni berjaya, harini Malin share 5 dahulu.

TESTIMONI #1

Testimoni Puan Elly Matin

Puan Elly Matin (EM) berumur 29 tahun, sudah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Boleh rujuk gambar, walaupu tiada dinyatakan berat pada gambar, tapi tengok gambar je dah nampak bertapa ketara nya perubahan yang berlaku pada Puan EM.
Puan EM dah lost 10kg dalam masa 13 hari. Hebat bukan? Beliau cerita, beliau pernah juga buat detox pada satu masa dahulu, tapi hanya turun paling banyak 3kg je. Dengan program Jom Detox Jutawan, Puan EM dah hilang 10kg tauuuuu. Inch loss pun dah tak terkira dah.

Puan EM cerita, kegemukan adalah perkara paling ngeri dalam hidup nya, kerana beliau pernah cecah 104kg berat, Masa tu semuajadi takut, takut nak naik kereta kecil sebab takut kereta lendut sampai jalan tar, takut kerusi patah masa duduk dikedai makan, malu badan berbau, lipatan badan jadi hitam, susah cari baju dan macam macam lagi. 

Alhamdulillah selepas berjaya melawan segala alasan tidak mau Detoks sebab tak makan sayur, tiada masa, tiada duit mau beli pakej dan sebagainya, Puan EM sekarang lebih gembira dan bahagia. Bagi Puan EM, kegemukan itu adalah kesakitan, kerana 80% daripada kesihtan kita tergugat dek kegemukan!

Alhamdulillah sekarang Puan EM lebih bahagia dan gembira dengan imej baru. Puan EM lebih sihat, kulit lebih cantik, badan lebih ringan dan fit, tenaga yang berpanjangan, ketenangan mental dan emosi, serta sistem badan kembali stabil. 

TESTIMONI #2

Testimoni Puan Najar

Puan Najar adalah seorang anggota polis. Anggota polis mestilah fit dan tegap kan? Siap kena ada syarat maintain berat badan kalau nak naik pangkat. Alhamdulillah dengan program Jom Detox Jutawan, Puan Najar mampu tarik nafas lega. Tak payah habis ribuan ringgit semata untuk kurus. Sekarang Puan Najar terpaksa tempa uniform lain sebab uniform sekarang dah longgar banyakkkkkk. Syukurrr.

TESTIMONI #3

Testimoni Puan Raihanah

Ini Puan Raihanah atau lebih mesra dengan panggilan Kak Anah. Kak Anah dah berjaya buang 23kg berat nya dalam masa 8 bulan dengan beberapa kali join Jom Detox Jutawan. Dulu baju semua saiz XL, sekarang dah boleh pakai M uols. Badan lebih fit dan bertenaga dan tampak lebih muda dari usia sebenar. 

Best kan?

TESTIMONI #4

Testimoni Puan Hor
Puan Hor atau lebih dikenali dengan Kak Hor dah berumur 57 tahun tauu. Dan dia masih mampu untuk tampak lebih muda dari usia. Tengok perut dah hilang. Kak Hor dah dua kali sertai Detox, dan dah hilang 11.5kg dan 13.5 inci. Alhamdulillah kesihatan pun lebih baik sekarang.

TESTIMONI #5

Testimoni Kencing Manis dan Darah Tinggi
Testimoni ni sangat special. Sebab peserta ini mempunyai penyakit Kencing Manis dan Darah Tinggi. Alhamdulillah, setelah menyertai Jom Detox Jutawan, bacaan kencing manis turun dan dos pun dah turun. Tekanan darah pun dah normal. Sebelum ni ada masalah jantung, tak boleh jalan jauh dan buat kerja berat, alhamdulillah sekarang dah okay dan tak semput dah. 

Syukurrrrr. Nak menangis tau baca testimoni camniii. Mana tak nyaa, peserta kita dapat kesihatan lebih baik. MasyaAllah Biiznillah. Kehidupan pasti lebih gembira. 

TESTIMONI EXTRA!

Rezeki zuriat selepas Detox
Testimoni camni pun boleh bikin air mata jatuh. Sebab apa? Sebab asbab Detox, badan lebih sihat, peserta berpeluang memiliki zuriat di dalam rahim sendiri. Syukur alhamdulillah. Memang ramai dah terkena penangan Jom Detox ni. Nak kurus tapi ter mengandung pula!

Alhamdulillah rezeki Allah bagi. Bila sistem badan kita sihat dan berada dalam keadaan tip top selepas proses detox, insyaAllah lebih mudah untuk rahim menerima janin tambahan pula sperma dan ovum berada dalam keadaan terbaik semasa proses detox. 

Jadi bagi mereka yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat, boleh cuba untuk Detox okay!


Alhamdulillah dah selesai sharing testimoni Detox. Terlebih 1 bagi. hehe Kalau ikut hati, nak letak semua testimoni yang beratus ratus dah tuuu. Macam macam testimoni ada dan semua nya positif! 

Takpe nanti kita cerita lain kali pulak k. 

Jadi sesiapa yang berminat untuk join Detox, boleh PM Malin. Malin tunjuk jalan. Dan pastinya takkan mengecewakan. Memang lain dari mana mana program perlangsingan dan pastinya paling murah jika dibandingkan dengan program program seumpamanya!

Jumpa anda dalam JomDetox Jutawan batch yang seterusnya! 

Registration is opened now. 

JOM DAFTAR SEKARANG

Hubungi Malin
0179088812


#JomDetoxJutawan
#JomDetox
#CeriteraDetox