JANA INCOME RM2000 DENGAN jOM DETOX JUTAWAN

Asslamulaikum wbt.

Jom Detox Jutawan dan masuk batch yang ke 16. Sepanjang 15 batch #JomDetoxJutawan, seramai 1036 orang telah berjaya turun kan berat badan, kesihatan yang lebih bail, kulit yang lebih cantik, tenaga yang berpanjangan. dan pelbagai lagi manfaat detox.

Tahniah coaches diatas niat murni untuk bantu ramai orang punyai berat badan ideal.

Dannn, ramai juga yang mendapat manfaat kewangan dari program ini.

Ketahuilah bahawasanya, sangat ramaiiii rakyat Malaysia yang mempunyai berat badan berlebihan. Berat badan berlebihan ini boleh mendorong kepada pelbagai masalah kesihatan seperti kencing manis, darah tinggi, kolestrol tinggi, sakit sakit badan sendi dan tulang, dan macam macam lagi.

Alhamdulillah mereka mendapat banyak manfaat selepas Detox.

Jadi, inilah peluang yang sangat bagus untuk bekas peserta detox untuk jana pendapatan dengan program ini disamping membantu ramai orang lebih sihat.

Ingat, niat haruslah nak bantu orang lebih sihat.

Okay. Bagaimana nak jana pendapatan dengan #JomDetoxJutawan?

Pertama, anda haruslah ahli Shaklee kan. Semua peserta JomDetoxJutawan adalah secara automatik ahli Shaklee. 

Bagi setiap peserta Detox yang berdaftar dibawah anda, anda akan dapat Referral Fee. Sekiranya anda juga adalah coach. Anda akan juga dapat Coach Fee. 

Disebab kan program ini adalah proven success program, jadi anda tak perlu risau tentang benda lain. Company stabil, produk selamat. Tinggal lagi anda ajak orang untuk joid JomDetoxJutawan. 

Dengan program ini anda akan dapat.


Shaklee offer Bonus Bulanan
Shaklee offer Cash Mingguan
Coach Fee
Referral Fee
Untung Runcit. 

Banyakkkk sangat peluang jana pendapatan. Program terbaik, produk terbaik. Tinggal lagi untuk kita share kebaikan program ini dan ajak orang lain untuk join dan dalam masa yang sama untuk jana pendapatan bersama sama. 

Syok ke syok?

Dan anda berpeluang untuk dapat lebih dari RM2000. 

Salam Sayang,
Amalina Mohayidin
Contact untuk info lanjut tentang program ini.