Pengedar Shaklee Kajang, Semenyih,Beranang, Mantin, Pajam & Nilai

Pengedar Shaklee Kajang, Semenyih,Beranang, Mantin, Pajam & Nilai. Boleh COD & Pos Seluruh Malaysia.

Assalamualaikum.

Jom berkenalan!

Saya Amalina Mohayidin. Boleh follow FB saya disini. Seorang ibu anak 2. Seorang lelaki seorang perempuan. Dan mempunyai 5 orang anak anak susuan. Syukur.

Seorang pensyarah di salah sebuah university swasta. Major in Quantity Surveying & Consttruction Contract.

Seorang Kaunselor Laktasi bertauliah. Anything nak tanya pasal penyusuan boleh terus hubungi saya. Nak khidmat melawat kerumah pun boleh.

Saya juga seorang Pengedar Shaklee Professional. Kenapa anda mesti mendapat kan produk SHAKLEE dengan saya kerana apabila anda membeli dengan saya:

1) anda akan dapat konsultansi PERCUMA. Semua cara makan dan perkara berkaitan kesihatan anda akan cuba saya bantu. Di Shaklee kita ada saintis dan pakar nutrisi.

2) anda akan dimasuk kan kedalam group whatsapp eksklusif sebagai pelanggan istimewa

3) anda akan sentiasa dapat update tentang promosi syarikat.

4) dan semestinya sebagai pelanggan setia. InsyaAllah ada gift menarik menanti anda!

Bestkan?

Jadi jika nak dapatkan produk Shaklee dari saya. Cepat cepat whatsapp. Bagi yang berdekatan Kajang, Semenyih, Beranang, Mantin & Pajam, kita boleh COD.

Amalina Mohayidin
0179088812