Al kisah Bam (bukan nama sebenar)

Assalamualaikum wbt.


Al kisah pagi tadi, bangun je terindu kt BFF, maka wassap lah, 
sbb semalam tertengok gambar dia kt grup wassap kami. Nampak muka makin bersih, parut kt muka dh tak nampak sangat. 

Aku: Bam (bukan nama sebenar), dah hilang ek parut jerawat?
BFF: entah lah, dah kurang kot. tapi, semua org tegur, Bim, Bom, Bum (semua bukan nama sebenar) kata dah kurang parut jerawat.
Aku: wahhhhhhhhh, best nya!!
BFF: lagi satu Mamat (nama bf bukan nama sebenar) ckp, Bam dah nampak lain dari dulu. 
Aku: haaa, ni lagi best, dpt pujian dari yg tersayang gituuuu, aku je lerrr takdok org nk komennnn..HAHA

pastu kitorang ada cite pasal sesuatu ni tapi malu nk cite kt sini, dia kata...tetttt..tettt..tetttt......tettttt.....tettttt....tettttt....
(gelak golek golek)
:P

haaaaa, nak tau tetttt..tettt...tu apa, and apa yg dia makann ke minum keeeee...meh PM akak. kita cite panjang leborrrr. 

(bukan nama sebenar ni sbb dia ni pemalu org nyaa..hiks)
tapi aku rasa sape yg kenal kitorang tahu la kot sape org tu. 
kehkeh

Salam Sayang,
malyn
908419
0179088812